انواع ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه یک اکسسوری مد روز است که نه تنها زمان را نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند زیبایی و استایل را به دست و ظاهر افراد ببخشد.

ساعت‌های زنانه در طرح‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های متنوع و متناسب با سلیقه و نیاز خانم‌ها طراحی می‌شوند.

در طراحی ساعت‌ مچی زنانه از بندهای مختلفی مانند استیل، چرم، سیلیکون و مواد دیگر استفاده می‌شود. از طرح‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های نفیس و جذاب، هر کدام نشان دهنده سلیقه و شخصیت صاحب خود هستند. برخی از ساعت‌های زنانه با عناصر تزیینی مانند الماس، کریستال، مروارید و زیورآلات نگین دار زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشند.

نمایش 1–12 از 25 نتیجه

ساعت مچی الکسا کد 0029

تومان2.285.000
ساعت مچی سه موتوره الکسا مدل 0029 یکی از مدل های جذاب برند الکسا می باشد. طراحی این محصول بسیار ساده ولی در عین حال شیک و جذاب می باشد که می توان در رده کلاسیک و اسپرت آن را دسته بندی کرد.

ساعت مچی الکسا کد 0043

تومان1.835.000
ساعت‌ مچی زنانه جزء اکسسوری‌ها و زیور آلات محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آیند که‌تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری شما

ساعت مچی دیجیتال الکسا پریمیر 1181G

تومان1.703.117
ساعت مچی دیجیتال الکسا پریمیر 1181G یکی از ساعت مچی‌های شیک و باکلاس برند الکسا است. خرید ساعت مچی زنانه

ساعت مچی دیجیتال الکسا پریمیر R1182G

تومان1.371.341
ساعت مچی دیجیتال الکسا پریمیر R1182G خانم‌ها‌ می‌توانند برای یک میهمانی مهم، قرار‌های کاری سرنوشت ساز و یا در دیدار‌های

ساعت مچی دیجیتال الکسا کد 0026

تومان2.060.000
ساعت مچی دیجیتال الکسا کد 0026 یک ساعت مچی دیجیتال است و برای کسانی که به تیپ اسپرت علاقه دارند.

ساعت مچی دیجیتال الکسا کد R1198G

تومان1.603.584
ساعت مچی دیجیتال الکسا کد R1198G یک محصول شیک، باکلاس و در نوع منحصر به فرد است که توسط برند

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0028

تومان2.450.000
ساعت مچی فول دیت الکسا مدل 0028 یکی از مدل های جذاب برند الکسا می باشد. طراحی این محصول بسیار ساده ولی در عین حال شیک و جذاب می باشد که می توان در رده کلاسیک و اسپرت آن را دسته بندی کرد.

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0030

تومان1.465.000
ساعت مچی زنانه الکسا کد 0030 یکی از مدل‌های بسیار جذاب از کالکشن الکسا است که در نوع سادگی بسیار زیبا می‌باشد. متریال استفاده شده در این مدل از کیفیت مناسبی برخوردار است و صفحه مدل 0030 با داشتن تنوع رنگ‌بندی و طرح خود، حق انتخاب زیادی را به شما می‌دهد. نکته قابل توجه در این مدل ظرافت آن است که برای کسانی که به دنبال ساعت برای مچ های ظریف می‌گردند مناسب است. موتور استفاده شده در این ساعت از نوع ژاپنی می‌باشد که تضمین کارکردی مطمئن و دقیق را به شما می‌دهد. اگر به دنبال مدلی برای استفاده خود یا هدیه برای عزیزانتان هستید، مخصوصا برای کسانی که مچ دست ظریفی دارند این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0031

تومان1.730.000
ساعت مچی زنانه الکسا کد 0031 با طراحی منحصر به فردی که دارد، قطعاً خرید ساعت مچی زنانه 0031 تمام

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0032

تومان1.890.000
خرید ساعت مچی زنانه الکسا کد 0032 می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای دادن هدیه به دوستان و آشنایان در

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0033

تومان1.920.000
ساعت مچی زنانه الکسا کد 0033 یکی از مدل‌های بسیار زیبا و چشم‌نواز برند الکسا می‌باشد. تقریباً بیشتر شما از

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0034

تومان1.595.000
ساعت مچی زنانه الکسا کد 0034 را هم می‌توان با استایل کلاسیک و هم با تیپ اسپرت ست کرد. امروزه

خرید ساعت مچی زنانه

خرید ساعت‌های زنانه می‌تواند یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده باشد، اما برای خرید بهترین ساعت مناسب خودتان، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید انتخاب یک برند است. برندهای معتبر معمولاً محصولات با کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهند و بیشترین گزینه را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین، به خاطر داشته باشید که برخی از برندها ممکن است با هزینه‌های بالاتری عرضه شوند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، سبک و طراحی ساعت است. باید به دنبال ساعتی با طرح و استایلی باشید که با شخصیت و سلیقه شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر به ساعت‌های کلاسیک و ساده علاقه دارید می‌توانید به ساعت‌هایی با قاب‌های فلزی و صفحه‌های ساده نگاه کنید. اگر به ساعت‌های شلوغ و جذاب علاقه دارید، ساعت‌هایی با صفحه‌های بزرگ و عناصر تزئینی ممکن است مناسب باشند.

سومین موردی که باید به آن توجه کرد کیفیت ساعت است. برای اطمینان از خوب بودن ساعت می‌توانید نظرات و نقدهای دیگران را بخوانید و برند و مدل ساعت را بدانید.

در نهایت، باید سایر هزینه‌ها مانند هزینه تعویض باتری، تعمیر و نگهداری را با دقت در نظر بگیرید. در کل می‌توانید با انتخاب دقیق برند و سبک ساعت و با مطالعه نظرات دیگران، خرید خوبی داشته باشید.

خانم‌ها به چه ساعت مچی علاقه‌مند هستند؟

خانم‌ها به هنگام خرید اکسسوری‌ها به ظرافت و زیبایی کالا اهمیت زیادی می‌دهند. از این رو این محصولات زنانه معمولا با دقت و کیفیت بیشتری تولید می‌شوند. برای آنکه بتوانیم یک ساعت مچی زنانه شیک و زیبا بخریم باید به مواردی توجه داشته باشیم که شاخصه‌های اصلی اکسسوری‌های زنانه است. زنان معمولا به زمان اهمیت بیشتری می‌دهند بنابراین انتخاب یک ساعت مچی با موتور قوی و زمان سنجی دقیق بسیار مناسب است. دومین عامل مهم در خرید توجه به زیبایی ساعت است. نمونه‌های بزرگ و بدون تزیینات معمولا در رده‌ی علاقه‌مندی بانوان نیستند مگر برای ست کردن با استایل خاصی. عامل سوم توجه به لوازم جانبی و گارانتی محصول است. برای بسیاری از بانوان این نکته مهم است که محصول خریداری شده‌ی آنها علاوه بر بسته‌بندی شکیل و زیبا، دارای گارانتی و ضمانت کیفیت محصول باشد.

قیمت ساعت مچی زنانه

قیمت ساعت زنانه بسیار متنوع است و می‌تواند مختلف باشد. قیمت ساعت زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نام تجاری: برندهای معروف تمایل دارند ساعت‌های لوکس و باکیفیت‌تری ارائه دهند که منجر به قیمت‌های بالاتر می‌شود. در عوض، برندهای کمتر شناخته شده ممکن است ساعت‌های مقرون به صرفه‌تری ارائه دهند.

مواد مورد استفاده: ساعت‌های زنانه را می‌توان از مواد مختلفی مانند استیل، چرم طبیعی، سیلیکون، طلا و جواهرات ساخت. استفاده از مواد با کیفیت بالاتر می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

ویژگی‌ها و عملکردها: ویژگی‌هایی مانند نمایش تقویم، تایمر، کرنوگراف و عملکردهای هوشمند می‌توانند بر قیمت ساعت تأثیر بگذارند. ساعت‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته و فناوری بالاتر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

طراحی و زیبایی: ساعت‌هایی با طراحی منحصر به فرد و زیبا اغلب قیمت بالایی دارند، به خصوص اگر با جواهراتی مانند الماس و سنگ‌های قیمتی تزئین شده باشند.

تولید محدود: ساعت‌هایی که در تعداد محدود تولید می‌شوند یا در نسخه‌های محدود عرضه می‌شوند قیمت بالاتری دارند.

ست کردن ساعت مچی زنانه با لباس

از اکسسوری‌های شیک 50 سال اخیر، می‌توان به ساعت مچی برای تغییر و شیک پوش بودن در استایل زنانه اشاره کرد. پیش از آن و در ابتدای ساخت ساعت‌های مچی بیشتر برای مردان طراحی می‌شدند ولی با گذشت زمان و گسترش صنعت مد، این پوشش به عنوان یکی از موارد ضروری در پوشش بسیاری از بانوان مورد استفاده و استقبال افراد و برندهای معروف قرار گرفت.

اگر بخواهیم ساعت مچی زنانه را با لباس ست کنیم باید موارد زیر را مدنظر قرار دهیم:

1- مطابقت آن با سبک لباس: لباس ساده و کلاسیک شما نیاز به ساعتی با بند چرمی و فلزی کلاسیک دارد. اما اگر لباسی مدرن به تن دارید ساعت‌های سیلیکونی مناسب دستان شماست.

2-  رنگ ساعت مچی: ترکیب رنگ منتخب شما زمانی که استایل کلاسیک را انتخاب نموده‌اید بسیار مهم است. سعی کنید به عنوان یک رنگ مکمل یا همرنگ پوشش خود از ساعت مچی استفاده کنید. در پوشش اسپرت، شما می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را از پوشش‌تان انتخاب نمایید.

3- هماهنگی با سایر جواهرات: گوشواره، انگشتر، دستیند خود را متناسب با ساعت مچی خود انتخاب کنید.

4- اندازه ساعت مچی: اگر مچ دست ظریف و باریکی دارید باید ساعت مچی با قاب کوچک و بند باریکتر بهترین انتخاب شماست.

5- توجه به سن: اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه برای افراد مسن را دارید بهتر است از ساعت مچی زنانه با طراحی کلاسیک  با صفحه‌ای کوچک و بند نقره‌ای یا طلایی استفاده کنید.  اما اگر انتخاب شما برای خانم‌های کم سن و سال و جوان است؛ بهتر است از ساعت مچی زنانه با طرح‌های فشن و دارای نگین و تزئینات بیشتری استفاده نمائید. انتخاب رنگ بند ساعت مچی باید متناسب با سلیقه‌ی فرد باشد.

انواع ساعت مچی زنانه

خانم‌ها به دلیل توجهی که به جزئیات دارند، بیشتر علاقه‌مند به انواع ساعت‌هایی مچی زنانه با ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به نمونه‌های مردانه‌ی آن هستند. علاوه بر آن به کار بردن نگین و سنگ‌های تزئینی در مدل‌های ساعت مچی زنانه می‌تواند بیشتر به سلیقه‌ی بانوان نزدیک باشد.

ساعت‌های طرح مستطیل به دلیل باریک بودن طراحی آن، روی دست خانم‌ها جلوه‌ی زیباتری دارد و برای مراسم‌های رسمی و یا روزمره بسیار مناسب هستند.

ساعت‌های طرح دایره‌ای و آنالوگ برای خانم‌هایی که به دنبال تیپ‌های کلاسیک هستند، عالی است. این نوع ساعت‌ها را با بند استیل ست می‌کنند و اگر با بند چرمی یا سیلیکونی باشد بیشتر برای تیپ‌های اسپرت مناسب خواهد بود.

ست ساعت مچی زنانه با رنگ پوست

یکی از چالش‌های اصلی بانوان برای انتخاب ساعت مچی دلخواهشان، تناسب بین رنگ ساعت با پوست بدن آنهاست. برای آنکه بتوانند ساعت مناسب را انتخاب کنند باید رنگ پوست خود را به خوبی بشناسند.

برای انتخاب بند ساعت فلزی که معمولا به رنگ طلایی یا نقره‌ای هستند؛ بهتر است برای ته رنگ‌های پوست گرم (افرادی که در زیر نورخورشید رنگ پوستشان به زردی می‌زند و رگ‌ها دست زیتونی یا سبز دارند) از رنگ بند طلایی استفاده کنند.

و از بندهای نقره‌ای برای افرادی که رنگ پوستشان، ته رنگ پوست سرد (رنگ پوست آبی صورتی یا قرمز دارند) است استفاده شود.

علاوه بر بند ساعت مچی باید برای انتخاب صفحه ساعت و جواهرات آن نیز به این موضوع توجه داشته باشید. خانم‌هایی که رنگ پوست روشن دارند؛ ساعت‌های نگین‌دار بسیار زیباست.

تشخیص ساعت مچی زنانه اصل از تقلبی

1- تفاوت ظاهری: در ساعت‌های اصل معمولا جزئیات با دقت و ظرافت و البته با استانداردهای مشخصی تولید می‌شوند.

2- جنس محصول: منظور کیفیت متریال اولیه است که از لایه لایه شدن و ناهموار بودن سطح محصول می‌کاهد. اجناس تقلبی معمولا در ظاهر مشکلات فراوانی دارند.

3- اشتباهات املایی: در لوگو و اعداد صفحه ساعت؛ در نمونه‌های تقلبی ناهمگونی مشاهده می‌شود.

4- صدای ساعت: در نمونه‌های تقلبی صدای تیک تاک ساعت زیاد است. این به علت عدم مرغوب بودن موتور و چرخ دنده‌های داخلی است.

5- تفاوت قیمت: هزینه‌ی ساخت ساعت های مچی زنانه فیک بسیار کمتر از نمونه‎‌های اصلی آن است. ساعت‌های تقلبی برای کسب سود بالا تولید می‌شوند؛ بنابراین با دقت و استانداردهای کمتری تولید می‌شوند.

تفاوت ساعت مچی زنانه و مردانه

بین ساعت‌های مچی زنانه با مردانه تفاوت‌های زیادی وجود دارد. برای خرید ساعت مچی زنانه یا مردانه توجه به برخی نکات می‌تواند یک خرید عالی و کم هزینه را برایتان رقم بزند. شما می‌توانید تفاوت بین این دو نمونه ساعت مچی را در وزن، صفحه ساعت، طراحی آن، رنگ و استایل به وضوح مشاهده کنید. البته برخی از ساعت‌ها مانند نمونه‌های اسپرت هم برای زنان مورد استفاده است و هم مردان. اما در سایر ساعت‌های مچی شناخت تفاوت‌ها می‌تواند کمک کننده باشد.

صفحه ساعت

ساعت‌های مچی مردانه معمولا صفحه نمایش بزرگتر و به دنبال آن وزن بیشتری دارند. علت بزرگ بودن صفحه ساعت به دلیل بزرگ بودن دست مردان نسبت به زنان است که قاعدتا ناهنجار نخواهد بود در حالی که ساعت‌های بزرگ روی دست ظریف بانوان جلوه‌ی زیبایی نخواهد داشت.

بند ساعت

در ساعت‌های مردانه، بند ساعت مچی پهن است تا مچ را پوشش دهد و وزن ساعت را نیز تحمل کند. در نمونه‌های ساعت مچی زنانه بندها باریک‌تر و کوچکتر هستند.

یک تفاوت جالب در بند ساعت بین این دو وجود دارد. در ساعت‌های مچی زنانه بند هرچه به آخر نزدیک می‌شود باریک می‌شود در حالی که در ساعت مچی مردانه هرچه به آخر نزدیک می‌شود پهن‌تر از محل اتصال به ساعت است.

تزیینات کاربردی در ساعت مچی

شاید یکی از مشهودترین تفاوت‌های ساعت مچی زنانه با مردانه در همین تزیینات آن باشد. معمولا ساعت‌های مچی مردانه تزیینات خاصی ندارند  و یا اگر هم داشته باشند به صورت طرح حک شده روی ساعت است. اما اکثر ساعت‌های مچی زنانه به صورت نگین‌کاری شده هستند که کار را برای ست کردن با سایر اکسسوری‌ها مثل دستبند و انگشتر و ... برایشان راحت‌تر می‌کند.

ابعاد ساعت مچی

علاوه بر اندازه صفحه ساعت؛ ساعت‌های مچی مردانه نیز متناسب با دست مردان و در ابعاد بزرگتری ساخته می‌شود. در نمونه‌های زنانه به دلیل ظرافت دست خانم‌ها، این ساعت‌های مچی کوچکتر با بندهای باریک‌تر ساخته می‌شوند.