معرفی بهترین ساعت مچی مردانه

معرفی بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌های روی دستمان فقط نمایش دهنده زمان نیستند. آن‌‌ها نمادی از طبقه اجتماعی و طرز فکر ما می‌باشند و همین موضوع آن‌‌ها را به یک عنصر مهم و موثر در استایل افراد تبدیل کرده است. آن‌‌ها صاحب تاریخچه و هویت می‌باشند و این هویت را به کسی که از آن‌‌ها استفاده می‌کند هم منتقل خواهند کرد. در این مقاله با معرفی بهترین ساعت مچی مردانه در خدمت شما عزیزان هستیم.

امروزه خرید ساعت‌های مردانه مانند خرید ساعت زنانه و استفاده از آن به عنوان یک اکسسوری جهت تکمیل استایل مردانه افزایش یافته است. بنابراین مطالعه این مقاله به شما جهت خرید ساعت مچی مناسب کمک خواهد کرد.

معرفی بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌‌‌ها می‌توانند از چند صد هزار تومان تا ده‌‌ها و یا حتی صد‌ها میلیون تومان قیمت داشته باشند. آن‌‌ها قسمت مهمی‌ از نماد زندگی مرفه و استایل منحصر به فرد و شیک هستند.

این موضوع تا جایی اهمیت دارد که هر فرد ثروتمندی باید بر روی مچ دستش ساعتی هم‌‌تراز با موقعیتی که دارد، داشته باشد. اما ویژگی یک ساعت مچی مردانه لاکچری چه چیز‌هایی است و چگونه باید مدل ساعت مردانه لوکس مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید؟

هنگامی‌ که از ساعت مچی لوکس حرف می‌زنیم، مفاهیمی‌ مثل کلاس و سلیقه را در نظر داریم. به عنوان مثال: چرا یک ساعت رولکس مردانه تا این حد در نظر دیگر افراد لوکس به حساب می‌آید و دارای ارزش است؟

قدمت شرکت سازنده و تکنیک‌ ساخت است که آن‌‌ها را از دیگر انواع ساعت‌ها متمایز کرده تا ساعت‌ سازی نهایتا به یک هنر مینیاتوری ظریف ارتقا پیدا کند. حال قصد داریم در راستای معرفی بهترین ساعت مچی مردانه، نگاهی به لوکس‌‌ترین ساعت‌‌های مچی در جهان بیاندازیم.

معرفی بهترین ساعت مچی مردانه

الکسا، برندی معتبر با قیمت مناسب

اولین برندی که می‌خواهیم معرفی کنیم برند الکسا می‌باشد که یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار ساعت مچی می‌باشد. ساعت مچی مردانه الکسا که جزو بهترین ساعت‌های مردانه می‌باشد در انواع طرح‌ها تولید و عرضه می‌شوند که این مورد سبب شده تا محصولات این برند طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش دهند.

همچنین قیمت ارزان محصولات الکسا با توجه به کیفیت بالایی که دارند آن‌ها را به گزینه‌ای جذاب برای مردم تبدیل کرده است.

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0088

تومان2.610.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0088 یک انتخاب منحصر به فرد برای آقایانی است که خواهان ترکیبی از استایل، زیبایی

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0080

تومان2.780.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0080 یک محصول شیک و مد روز در دنیای ساعت مچی است. این ساعت مچی

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0084

تومان2.610.000
ساعت مردانه الکسا با کد 0084 یک محصول زیبا و باکلاس و شیک در دنیای ساعت‌های مردانه است. این ساعت

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0064

تومان2.820.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0064 یک ساعت شیک و مدرن در دنیای ساعت‌ مچی است. این ساعت با طراحی

برای راهنمایی بیشتر توصیه می‌شود مقاله راهنمایی برای انتخاب ساعت مچی الکسا مناسب برای هر فرد را مطالعه کنید.

فیلیپ پاتک، سازنده گران‌ترین ساعت‌‌های مچی دنیا

این شرکت که نخستین سازنده ساعت مچی در جهان محسوب می‌شود، گران‌ترین انواع این نوع ساعت را هم تولید می‌کند. یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین مدل‌‌های ساعت فیلیپ پاتک، با طراحی هنری گریو، جیمز وارد پکوارد و دیگران، در سال ۱۹۹۹ میلادی به قیمت ۱۱ میلیون دلار به فروش رسید!

گفته می‌شود که مراحل تحقیق و تولید این ساعت ۸ سال زمان برده است. افراد سرشناسی مثل برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، اریک کلپتون و ملکه ویکتوریا از این برند ساعت‌های مچی، استفاده کرده‌اند. این برند لوکس دارای ویژگی‌هایی از قبیل عمر طولانی، دقت و طراحی زیبا را به همراه خود دارد. 

واشرون کنستانتین از قدیمی‌‌ترین برند‌های ساعت لوکس

یکی از لوکس‌‌ترین و قدیمی‌‌ترین برند‌های ساعت مچی در جهان واشرون کنستانتین می‌باشد که از سال ۱۷۵۵ میلادی به ساخت ساعت پرداخته و یکی از سه شرکت سازنده ساعت‌های مچی مردانه لاکچری محسوب می‌شود.

یکی از مثال‌‌ها در این زمینه نیز اثر خلاقانه آن‌‌ها در خصوص ساعت‌های مچی مکانیکی می‌باشد که به مناسبت ۲۶۰ سالگی تاسیس این شرکت به شکل ساعت جیبی تولید شده و طبق تخمین مجله معروف فوربز، دارای ۸ میلیون دلار ارزش می‌باشد!

قابلیت‌های متنوع این ساعت از نمایش زمان، اعلانات هوشمند در نمونه‌های هوشمند این ساعت، مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی و اتصال به تلفن همراه جزو شاخصه‌های این ساعت لوکس است.

اودمارس پیگوت، از گران‌ترین ساعت‌های مچی مردانه لاکچری

این شرکت هم از مراکز قدیمی‌ تولید ساعت محسوب می‌شود و از سال ۱۸۷۵ میلادی مشغول به فعالیت است و قطع به یقین جزء ده برند برتر تولید کننده ساعت در جهان می‌باشد. کالکشن”AP Royal Oak” مشهور‌‌ترین ساعت‌‌های این برند را در خود جای داده که به عنوان ساعت‌‌های ضد آب مخصوصا در نظر معروف‌ترین قواصان تاریخ جذاب بوده‌اند.

معرفی بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت رولکس مردانه، نماد زندگی لوکس

اگر فقط یک برند ساعت باشد که همه آن را بشناسند، آن برند بدون شک رولکس است. نام برند رولکس با خاص بودن گره خورده است تا این ساعت بر روی دست شما چیزی بسیار بیشتر از یک ساعت مچی مردانه به نظر بیاید.

رولکس برای شما قدرت و پرستیژ به همراه می‌آورد و به همین علت، ساعت رولکس مردانه همان چیزی می‌باشد که یک مرد قدرتمند باید آن را همراه خودش داشته باشد!

شاید برایتان جالب باشد که محبوب‌‌ترین مدل ساعت مردانه رولکس، ساب مارینر گزارش شده است. این برند طراحی زیبا و صنعتی را به خوبی با هم ترکیب کرده است.

ساعت مچی مردانه لاکچری کارتیر، یک اثر هنری

بدون شک کارتیر، یک برند فراموش‌ نشدنی و غیر قابل انکار در زمینه محصولات لوکس به حساب می‌آید. برند فرانسوی کارتیر که به جواهرات و ساعت‌‌های لوکس معروف است، در سال ۱۸۴۷ میلادی تاسیس شده و دارای ۱۷۴ سال قدمت می‌باشد.

ساعت کارتیر تانک MC، ساعتی با فرم مربعی، که نخستین ‌بار در سال ۱۹۱۹ میلادی به بازار عرضه شد و هنوز هم یکی از محبوب‌‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. این برند به طراحی خاص با مواد با کیفیت نیز شهرت دارد.

راجر دوبیس، برندی لاکچری، برای عاشقان ساعت مچی

یکی دیگر از برندهای معروف که در مقاله معرفی بهترین ساعت مچی مردانه قرار است بررسی کنیم بند راجر دوبیس می‌باشد.

برند فوق لوکس راجر دوبیس کار خود را از سال ۱۹۹۵ میلادی آغاز کرده است و به طراحی خاص انواع ساعت مچی مردانه فوق لاکچری معروف می‌باشد.

یکی از جذاب‌‌ترین ساعت‌‌های راجر دوبیس، ساعت مچی مدل Ref. No. DBEX0818 می‌باشد که به تعداد محدودی تولید شده است و با رزگلد و بند چرمی‌عرضه می‌شود. قیمت این ساعت ۲۸۷ هزار و پانصد یورو می‌باشد.

ساعت‌هابلوت، برند سوییسی همراه با طراحی‌‌های هنرمندانه

جذابیت‌ ساعت‌‌های سوییسی پایان ندارد و نمی‌توانید از کنار آن‌ها بگذرید، چه قدیمی‌‌ترین آن‌ها و چه جدید‌ترین‌شان. برند‌هابلوت در سال ۱۹۸۰ میلادی توسط یک ساعت‌ ساز اهل ایتالیا تاسیس شد و امروزه به ساعت‌‌های لوکس اسپرت معروف است.

گفتنی می‌یاشد که سری بیگ بنگ ساعت‌‌های‌ بلوت، به‌ عنوان یک ساعت مچی مردانه لاکچری، جذابیت فوق العاده‌ای برای آقایان دارد. نمونه ساعت هابلوت مردانه به ساعت کهکشانی نیز معروف است که با مواد با کیفیت و یک طراحی متفاوت و شیک مشاهده می‌کنید. این ساعت‌ها دارای قاب بزرگ و چندضلعی هستند و دارای صفحه‌ی آنالوگ با عقربه‌ها و شاخص‌های زمان است.  

بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب ساعت مچی مردانه

سیتیزن

ساعت مردانه سیتیزن، لاکچری همراه با وقار یک سامورایی

برند ژاپنی سیتیزن قدمتی بیش از صد سال دارد و در لغت به معنای، شهروند می‌باشد. از این برند می‌توان ساعت‌‌های زیبا و لوکسی تهیه کرد که مثل یک سامورایی منحصر به فرد و دقیق هستند. انواع ساعت‌های مچی مردانه لاکچری سیتیزن، با به همراه داشتن امکاناتی مثل GPS، باتری کوارتزی و موتور خاص ساخت این شرکت یک گزینه مناسب و ایده آل بر روی مچ شما است.

ساعت مردانه لاکچری رومانسون، از کره تا سوییس

رومانسون، یکی دیگر از برند‌های نام آشنا در زمینه تولید ساعت می‌باشد در مقاله معرفی بهترین ساعت مچی مردانه قرار است به صورت مختصر آن را بررسی کنیم. این برند در کشور کره تاسیس شده است ولی نام خود را وام ‌دار شهر رومنسون سوییس می‌باشد.

این برند علاوه بر ساعت، تولیدات دیگری هم مثل انواع زیور آلات دارد. ساعت رومانسون سه موتوره یکی از پرطرفدار ترین ساعت‌‌های این برند بوده و همچنان هم می‌باشد.

برند رومانسون

ساعت رادو مردانه، ساعت مچی منحصر به‌ فرد

یکی دیگر از برندهای معروف که در مقاله معرفی بهترین ساعت مچی مردانه قرار است بررسی کنیم بند رادو می‌باشد. رادو که در سال ۱۹۱۷ میلادی در سوییس توسط سه برادر تاسیس شده است، به ساعت‌‌های لوکس چندین میلیونی‌ معروف بوده و همچنان هست. این برند، ساعت‌‌های لوکس بسیار زیادی را در فهرست تولیدات خود دارد و دست شما به جهت انتخاب یک ساعت گران‌ قیمت و خاص کاملا باز می‌باشد.

برند گرند سیکو، فرزند برند محبوب سیکو در ساعت مچی مردانه

گرند سیکو، برندی می‌باشد زیرمجموعه شرکت سیکو که در نیمه‌‌های قرن بیستم به قصد تولید محصولات لوکس کار خود را آغاز کرد و با یک وقفه بیشتر از ۱۵ سال، تاکنون مشغول به فعالیت می‌باشد.

گران‌‌ترین ساعت این برند که یکی از کمیاب‌‌ترین انواع ساعت‌ها هم به‌ حساب می‌آید، گرند سیکو SBG207 از مجموعه مسترپیس یا «شاهکار» است که در سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه‌ شده و ۱۸۵ هزار دلار قیمت دارد!

معرفی بهترین ساعت مچی مردانه

برند امگا، ساعتی لوکس فراتر از کره خاکی!

شرکت سوییسی امگا که در سال ۱۸۴۸ میلادی توسط لوییس برنت تاسیس شده است، چیزی فراتر از ساعت‌های مچی لاکچری را تولید می‌کند. این را داستان‌‌های مختلفی اثبات کرده که به این برند باز برمی‌گردد.

از حضور داشتن امگا در مسابقات المپیک در سال ۱۹۳۲ میلادی در لس‌ آنجلس به ‌عنوان برند زمان‌ سنج اصلی مسابقه‌‌ها، تا اینکه دومین مردی که پا بر روی ماه گذاشت، در آن لحظه ساعت مچی امگا بر روی مچ دست داشت.

داستان‌‌های این برند تمام نمی‌شود و حتی به سیاست‌ هم کشیده شده و می‌گویند میخائیل گورباچف، آخرین رهبر شوروی، اکثر مواقع یک ساعت امگای طلایی مدل Constellation Manhattan به دست داشته است.

ساعت کاسیو مردانه، انتخابی برای دوست‌داران تکنولوژی

ساعت مچی مردانه لاکچری کاسیو سری G-SHOCK بیشتر از هر برند دیگری شما را شوکه خواهد کرد. این سری از ساعت‌‌های کاسیو که در رده ساعت‌‌های روزمره و ورزشی دسته‌ بندی می‌شوند، با انرژی خورشیدی کار می‌کند و از انواع ساعت‌‌های دیجیتالی محسوب می‌شوند.

.ساعت سری کاسیو ادیفاس هم یکی دیگر از انواع ساعت‌های برند کاسیو به حساب می‌آید که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین محصولات

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0086

تومان2.665.000
ساعت مچی زنانه الکسا کد 0086 یک انتخاب عالی برای خانم‌هایی است که به دنبال ساعتی شیک و با کیفیت

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0089

تومان2.700.000
ساعت مچی زنانه یکی از اکسسوری‌های مهم و بی‌نظیر در استایل زنانه است. این قطعه زیبا و منحصر به فرد

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0088

تومان2.610.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0088 یک انتخاب منحصر به فرد برای آقایانی است که خواهان ترکیبی از استایل، زیبایی

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0087

تومان2.700.000
امروزه از ساعت مچی زنانه نه تنها برای نشان دادن زمان استفاده می‌شوند، بلکه عنصری از استایل زنانه به حساب

ساعت مچی زنانه الکسا کد 0082

تومان2.665.000
با توجه به مناسب بودن قیمت ساعت مچی زنانه الکسا کد 0082  و طراحی جذابی که دارد، گزینه بسیار مناسبی

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0080

تومان2.780.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0080 یک محصول شیک و مد روز در دنیای ساعت مچی است. این ساعت مچی

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0084

تومان2.610.000
ساعت مردانه الکسا با کد 0084 یک محصول زیبا و باکلاس و شیک در دنیای ساعت‌های مردانه است. این ساعت

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0064

تومان2.820.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0064 یک ساعت شیک و مدرن در دنیای ساعت‌ مچی است. این ساعت با طراحی

ساعت مچی مردانه الکسا کد 0074

تومان1.980.000
ساعت مچی مردانه الکسا کد 0074 یک محصول استثنایی در دنیای ساعت مچی مردانه است. این ساعت با استایل منحصر
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من